Moma offers you premium services to compete for the next generation advertising advancement and stay in the business. Our main motto is to help you stand out

Business Plan

We believe in making thorough business plans for each of our clients prompting individual strategies

Creative Brief

Organizing your advertisement strategies with a detailed brief after a thorough brainstorming

Post Campaign

Planning and running digital campaigns for better outreach and investing in exclusive plans

Our goal is to keep your memories in the best possible condition. People around us are our sole source of photographic inspiration for us.

For nostalgic, laid back and memorable photographs, Snapcatch offers you a chance to make your memories tangible. We also offer digitally processed photographs along with traditional hard copies. Our goal is to preserve your memories in the highest possible quality.

0
Projects Completed
0
Industry Awards
0
Years of Experience
0
Happy Clients

Miksi digimarkkinointiin kannattaa panostaa?

Nopeus & tehokkuus

Digimarkkinoinnin avulla potentiaaliset & nykyiset asiakkaat tavoitetaan nopeasti ja tehokkaasti.

Me Momentum Helsingillä teemme digimarkkinointia aina analyyttisella otteella kokoajan parantaen ja kehittäen.

Näin näemme nopeasti mihin toimenpiteisiin kannattaa panostaa enemmän ja mitä ei kannata jatkaa enään ollenkaan.

Kohdennattavuus

Digitaalista markkinointia on helppo kohdentaa juuri yritykselle oikeaan asiakassegmenttiin.

Eri alustat tarjoavat todella monipuoliset työkalut mainosten kohdentamiseen.

Tavoitat liiketoiminnallesi tärkeimmät ja oleellisemmat kohderyhmät.

Mitattavuus

Markkinoinnin mittaaminen on olennainen osa laadukkaasti toteutettua digimarkkinointia.

Momentum Helsingillä seuraamme tarkasti asetettujen tavoitteiden kehittymistä ja sekä, miten verkkopalvelua käytetään.

Kerätyn datan perusteella kehitetään verkkopalvelua ja ohjataan liiketoimintaa.

Digimarkkinoinnin osa-alueet

Googlen mainosmahdollisuuksista kenties tunnetuin on hakusanamainonta (SEM), jolla tavoitetaan ostoaikeissa olevat asiakkaat kustannustehokkaasti. 

Suomessa tehdään joka päivä yli 30 miljoonaa Google- hakua. Tämä tarkoittaa erittäin suurta kysyntää erilaisilla palveluille ja tuotteille. 

Mainostaja määrittelee hakusanat, joilla haluaa omien mainostensa näkyvän. Hakusanamainonnan osumatarkkuus on erinomainen, koska jokainen näitä hakusanoja hakeva ihminen on ostoaikeissa. 

 

Hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan sivuston niin kutsuttua luonnollista eli orgaanista näkyvyyttä hakukoneissa. Näkyvyyttä tulisi tavoitella yrityksen kannalta keskeisillä hakusanoilla.

Hakukoneoptimointi yleensä jaetaan kahteen osaan, omilla sivuilla tapahtuvaan optimointiin sekä omien sivujen ulkopuolella tapahtuviin toimintoihin. 

Verkkomainonta tarkoittaa eri digitaalisissa medioissa tapahtuvaa mainontaa. Siihen kuuluvat myös sosiaalisen median kanavat kuten mm. Instagram, Facebook ja LinkedIn. 

Kaikista toimivimmat ratkaisut perustuvat verkkomainonnassakin huolelliseen suunnitteluun ja vetovoimaiseen luovaan ratkaisuun.

Eri mainontakanavia ja mainosmuotoja on valtavasti, joten tärkeintä on löytää omiin tarkoituksiin ja tavoitteisiin sopivimmat ratkaisut.

Verkkosivun vierailijoista vain osa toimii halutulla tavalla. Tätä määrää voidaan kuitenkin kasvattaa konversio-optimoinnilla. Sen tarkoituksena on siis nostaa verkkosivun konversioiden määrää ja tätä kautta parantaa tehokkuutta. 

Verkkosivun tarkoituksen on saada käyttäjä tekemään joku tietty toimenpide = konversio. Tälle on kuitenkin erilaisia esteitä, joiden takia tavoite ei aina toteudu. Konversio-optimoinnin tarkoituksena onkin vähentää näitä esteitä ja saada asiakas tekemään tietty toimenpide / konvertoitumaan verkkosivulla. 

 

 

Markkinoinnin mittaaminen eli analytiikka on olennainen osa laadukkaasti toteutettua digimarkkinointia. 

Analytiikan avulla voi helposti seurata asetettujen tavoitteiden kehittymistä ja sekä, miten verkkopalvelua käytetään.

Kerätyn datan perusteella voidaan kehittää verkkopalvelua ja ohjata liiketoimintaa oikeaan suuntaan.

Yrityksen nettisivut ovat ns. yrityksen käyntikortti digimarkkinoinnissa. Jos nettisivut eivät ole kunnossa, harvoin asiakkaat saavat hyvää kuvaa yrityksestä ja haluavat ostaa tuotetta tai palvelua mitä nettisivuilla tarjotaan. 

Graafisella suunnittelulla luodaan yrityksen nettisivuille yhtenäinen visuaalinen ilme, jonka ihmiset tunnistavat ja muistavat. Se herättää positiivista huomiota ja välittää mielikuvaa, jonka yritys haluaa itsestään antaa.

Näin yhteistyö käynnistyy

1.
Ilmainen alkukonsultointi

Ota meihin yhteyttä ja varaa aika ilmaiselle konsultointitapaamiselle.

Kartoitamme markkinointinne nykytilan sekä liiketoimintanne tarpeet.

Tämän pohjalta saatte räätälöidyn ehdotuksen markkinointinne kehittämisestä tai aloittamisesta.

2.
Palvelun
aloitus

Yhteistyö alkaa yhdellä tai useammalla ns. workshopilla, jossa luomme markkinointiinne suunnaan, asetamme tavoitteet ja asennamme eri analytiikka -työkalut.

Näiden pohjalta lähdemme hankkimaan teille uusia potentiaalisia asiakkaita.

3.
Konversio-
Optimointi

Kun tarkoituksena on tehokkuuden parantaminen, täytyy verkkopalvelulla olla selkeät tavoitteet. Konversiohan tarkoittaa tavoitteen täyttymistä.

Optimoimme verkkopalveluanne sillä tavalla, että se tuottaa mahdollisimman monta konversiota suhteessa käytettyyn budjettiin.

4.
Raportointi ja
Seuranta

Rapoirtoimme tuloksista joko viikko- tai kuukausitasolla.

Markkinoinnista saadun datan perusteella, kehitämme jatkuvasti tekemistä ja täten saamme uusia, parempia tuloksia aikaiseksi.

Business Finland -tuet​
5k€ - 1250k€ kehittämis- ja kansainvälistymisrahoitusta korkealla tukiprosentilla (jopa 75%). Innovatiivisten tuotteiden, palvelujen ja liiketoimintojen kansainväliseen skaalaukseen.​
Lue lisää
Matalakorkoiset yritystukilainat​
Momentumin kautta haettu yritystuki-laina on aina tavanomaisia, ei-tuettuja yrityslainoja edullisempi (korko 1-4%). Lainan alkuun voidaan sopia jopa vuoden lyhennysvapaa. Lainaa saat myös käyttää aina vapaammin kuin yritystukia.​
Lue lisää
ELY-keskus -tuet​
Moderaatin tukiprosentin (10-50%) avustuksia mm. tuotteiden ja palvelumenetelmien kehittämiseen sekä investointeihin ilman kategorisesti kansainvälisesti skaalautuvan liiketoiminnan vaatimuksia.​
Lue lisää
Yhdistelmä-rahoitus​
Yhdistelmärahoituksessa tavoitteena on tyypillisesti vähintään 250k€ - 5 M€ kokonaisrahoitus. Sopii erityisesti mm. pääomasijoituskierroksen yhteyteen, yrityskaupan rahoitukseen, osakkaiden välisiin lunastustilanteisiin tai laajamittaisiin investointeihin. ​
Lue lisää
Previous slide
Next slide

Mitä asiakkaamme
sanovat meistä?

Mikko Mantere, toimitusjohtaja
Mikko Mantere, toimitusjohtajaAmucin Oy
Startup - Bioteknologia
Read More
“Momentum Helsinki huolehti useasta eri rahoitusinstrumentista kansainvälisen kasvutarinamme alkuvaiheessa. Kuusinumeroisen rahoituksen avulla pystyimme keskittymään liiketoimintamme käynnistämiseen ja väistimme diluution osakeomistuksissamme. Jatkamme yhteistyötämme Momentum Helsingin kanssa”
Annika Kakko, toimitusjohtaja
Annika Kakko, toimitusjohtajaKakkoBrows Cosmetics Oy
Startup - e-commerce, kosmetiikka
Read More
“Koin Momentumin rahoituspalvelut erittäin asianosaaviksi sekä luotettaviksi uudessa projektissani. Yhteistyö heidän kanssa ollut mukavaa ja kommunikointi selkeää. Momentum tarjosi erinomaisen tuen projektin tärkeään alkuvaiheeseen! Jatkan yhteistyötäni Momentum Helsingin kanssa“
Lari Virtanen, toimitusjohtaja
Lari Virtanen, toimitusjohtajaTalo Care Oy
Startup -platform, kiinteistöhuolto
Read More
“Momentum Helsinki hankki meille kriittisen rahoituksen liiketoiminnan uuden kasvuvision toteuttamiseksi sekä auttoi meitä merkittävästi kirkastamaan strategiaamme. Olemme erittäin tyytyväisiä Momentumiin ja voimme lämpimästi suositella heidän palveluja. Aiomme jatkaa yhteistyötä Momentum Helsingin kanssa”
Eetu Raudas, toimitusjohtaja
Eetu Raudas, toimitusjohtajaStyledoubler Oy Startup -platform, Internetmarkkinointi
Read More
“Hyödynsimme Momentum Helsingin yhdistelmärahoituspalvelua. Tähän mennessä Momentum on hankkinut meille hankki meille lähes 100 000 euroa tukia tuotekehitykseen ja kansainvälistymiseemme sekä matalakorkoisen 100 000 euron lainatarjouksen. Lisäksi Momentum esitteli meidät pääomasijoittajille, jotka järjestävät yhtiölle merkittävän kokoisen rahoituskierroksen.”
Aki Borgentorp, toimitusjohtaja
Aki Borgentorp, toimitusjohtajaNordtreat Finland Oy/Ltd Kasvuyhtiö - teknologia, kemian ala
Read More
“Saimme kerättyä 50% tavoiteltua enemmän pääomaa yhtiöön, koska pääomarahoituskierroksemme yhteydessä Momentum Helsinki esitteli meille juuri oikean velkainstrumentin ja teki tarvittavat introt.”
John Doe
John Doe@123
Read More
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Previous
Next

Asiantuntijat käytössäsi

Miksi valita meidät?

Rahoituspalvelumme on täysin riskitön. 
Voit käyttää aikasi liiketoimintaasi sillä välin kun me valmistelemme rahoitusmateriaalit. 

Komissiomme veloitetaan vain onnistuessamme rahoituksen hankinnassa, eikä aikaanne mene hakemustyöhön. 

Rahoituspalvelussamme käydään läpi satoja eri yrityksiä vuosittain, joten yhteistyö kanssamme tuo käyttöösi tuoreimman tiedon rahoitusmarkkinoilta. 

Olemme onnistuneesti hakeneet rahoitusta yli 15 eri rahoitusinstrumentin avulla sekä instrumenttien yhdistelmillä. 

98% asiakkaistamme saa kasvurahoitusta Momentumin kautta.

Liikesalaisuudet ja yrityksen rahoitusasiat ovat yritykselle elintärkeitä ydinintressejä.

Rahoituspalvelussamme kaikki yhtiösi asiat pidetään huolellisesti salassa ulkopuolisilta. 

Kaikki rahoitusmateriaalinne suojataan moderneilla tietoturvaratkaisuilla.

Yhden rahoitusinstrumentin hakemiseen voi mennä helposti jopa 160 tuntia työaikaa, mikäli eri rahoitusinstrumenteista ei ole kokemusta. 

Itse laatiessa hakemusta riski hylätystä rahoituspäätöksestä kasvaa, joka saattaa vaikeuttaa saman rahoitusinstrumentin hakemista myöhemmin uudestaan.

Momentumin asiakkaista 98% saa myönteisen rahoituspäätöksen.

Lähestymme ensin liiketoimintasi tarpeita, strategisia virstanpylväitäsi ja vasta sitten katsomme millainen rahoituskokonaisuus palvelee yritystäsi parhaiten. 

Rakennamme liiketoimintaasi parhaiten sopivan rahoituskokonaisuuden useista eri rahoitusinstrumenteista, jopa viisinkertaistaistaen kokonaisrahoituksesi määrän yhteistyömme alkamiseen verrattuna.

Pidämme sinut ajan tasalla koko rahoitusprosessin läpi. Tarjoamme yksilöllistä palvelua ja olemme helposti tavoitettavissa, myös rahoituksen onnistumisen jälkeen. 

Merkittävä osa Momentumin asiakkaista haluaa jatkaa yhteistyötä kanssamme ensimmäisen onnistuneen rahoituksen jälkeen. 

Jos et ole jostain syystä tyytyväinen palveluumme, hyvitämme asian sinulle.

Ota yhteyttä

Varaa maksuton markkinointikonsultaatio.

Asiakaspalvelu:
+358 9 2316 1123
asiakaspalvelu@momentumhelsinki.fi

Mikko Malhonen

Rahoitussuunnittelija, perustaja
Rahoituskonsultaatio

Lauri Tuomaala

Operatiivinen johtaja, perustaja
Rahoituskonsultaatio

Mikael Jerkku

Asiakaskokemusjohtaja Markkinointikonsultaatio

Joonas Krühn

Teknologiajohtaja
Teknologiakonsultaatio

Ota yhteyttä

Varaa maksuton markkinointikonsultaatio.

Asiakaspalvelu:
+358 9 2316 1123
asiakaspalvelu@momentumhelsinki.fi