Digimarkkinointiohjaa lisää oikeita ihmisiä oikeaan paikkaan. Se on myös nopeaa, kustannustehokasta, hyvin kohdennettavaaa ja tarkasti mitattavaa. Varaa maksuton markkinointikonsultaatio!
Digimarkkinoinnin avulla potentiaaliset & nykyiset asiakkaat tavoitetaan nopeasti ja tehokkaasti.
Me Momentum Helsingillä teemme digimarkkinointia aina analyyttisella otteella kokoajan parantaen ja kehittäen.
Näin näemme nopeasti mihin toimenpiteisiin kannattaa panostaa enemmän ja mitä ei kannata jatkaa enään ollenkaan.
Digitaalista markkinointia on helppo kohdentaa juuri yritykselle oikeaan asiakassegmenttiin.
Eri alustat tarjoavat todella monipuoliset työkalut mainosten kohdentamiseen.
Tavoitat liiketoiminnallesi tärkeimmät ja oleellisemmat kohderyhmät.
Markkinoinnin mittaaminen on olennainen osa laadukkaasti toteutettua digimarkkinointia.
Momentum Helsingillä seuraamme tarkasti asetettujen tavoitteiden kehittymistä ja sekä, miten verkkopalvelua käytetään.
Kerätyn datan perusteella kehitetään verkkopalvelua ja ohjataan liiketoimintaa.
Googlen mainosmahdollisuuksista kenties tunnetuin on hakusanamainonta (SEM), jolla tavoitetaan ostoaikeissa olevat asiakkaat kustannustehokkaasti.
Suomessa tehdään joka päivä yli 30 miljoonaa Google- hakua. Tämä tarkoittaa erittäin suurta kysyntää erilaisilla palveluille ja tuotteille.
Mainostaja määrittelee hakusanat, joilla haluaa omien mainostensa näkyvän. Hakusanamainonnan osumatarkkuus on erinomainen, koska jokainen näitä hakusanoja hakeva ihminen on ostoaikeissa.
Hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan sivuston niin kutsuttua luonnollista eli orgaanista näkyvyyttä hakukoneissa. Näkyvyyttä tulisi tavoitella yrityksen kannalta keskeisillä hakusanoilla.
Hakukoneoptimointi yleensä jaetaan kahteen osaan, omilla sivuilla tapahtuvaan optimointiin sekä omien sivujen ulkopuolella tapahtuviin toimintoihin.
Verkkomainonta tarkoittaa eri digitaalisissa medioissa tapahtuvaa mainontaa. Siihen kuuluvat myös sosiaalisen median kanavat kuten mm. Instagram, Facebook ja LinkedIn.
Kaikista toimivimmat ratkaisut perustuvat verkkomainonnassakin huolelliseen suunnitteluun ja vetovoimaiseen luovaan ratkaisuun.
Eri mainontakanavia ja mainosmuotoja on valtavasti, joten tärkeintä on löytää omiin tarkoituksiin ja tavoitteisiin sopivimmat ratkaisut.
Verkkosivun vierailijoista vain osa toimii halutulla tavalla. Tätä määrää voidaan kuitenkin kasvattaa konversio-optimoinnilla. Sen tarkoituksena on siis nostaa verkkosivun konversioiden määrää ja tätä kautta parantaa tehokkuutta.
Verkkosivun tarkoituksen on saada käyttäjä tekemään joku tietty toimenpide = konversio. Tälle on kuitenkin erilaisia esteitä, joiden takia tavoite ei aina toteudu. Konversio-optimoinnin tarkoituksena onkin vähentää näitä esteitä ja saada asiakas tekemään tietty toimenpide / konvertoitumaan verkkosivulla.
Markkinoinnin mittaaminen eli analytiikka on olennainen osa laadukkaasti toteutettua digimarkkinointia.
Analytiikan avulla voi helposti seurata asetettujen tavoitteiden kehittymistä ja sekä, miten verkkopalvelua käytetään.
Kerätyn datan perusteella voidaan kehittää verkkopalvelua ja ohjata liiketoimintaa oikeaan suuntaan.
Yrityksen nettisivut ovat ns. yrityksen käyntikortti digimarkkinoinnissa. Jos nettisivut eivät ole kunnossa, harvoin asiakkaat saavat hyvää kuvaa yrityksestä ja haluavat ostaa tuotetta tai palvelua mitä nettisivuilla tarjotaan.
Graafisella suunnittelulla luodaan yrityksen nettisivuille yhtenäinen visuaalinen ilme, jonka ihmiset tunnistavat ja muistavat. Se herättää positiivista huomiota ja välittää mielikuvaa, jonka yritys haluaa itsestään antaa.
Ota meihin yhteyttä ja varaa aika ilmaiselle konsultointitapaamiselle.
Kartoitamme markkinointinne nykytilan sekä liiketoimintanne tarpeet.
Tämän pohjalta saatte räätälöidyn ehdotuksen markkinointinne kehittämisestä tai aloittamisesta.
Yhteistyö alkaa yhdellä tai useammalla ns. workshopilla, jossa luomme markkinointiinne suunnaan, asetamme tavoitteet ja asennamme eri analytiikka -työkalut.
Näiden pohjalta lähdemme hankkimaan teille uusia potentiaalisia asiakkaita.
Kun tarkoituksena on tehokkuuden parantaminen, täytyy verkkopalvelulla olla selkeät tavoitteet. Konversiohan tarkoittaa tavoitteen täyttymistä.
Optimoimme verkkopalveluanne sillä tavalla, että se tuottaa mahdollisimman monta konversiota suhteessa käytettyyn budjettiin.
Rapoirtoimme tuloksista joko viikko- tai kuukausitasolla.
Markkinoinnista saadun datan perusteella, kehitämme jatkuvasti tekemistä ja täten saamme uusia, parempia tuloksia aikaiseksi.
Ulkoistamisen avulla saat käyttöösi digimarkkinoinnin ammattilaisen, jolla on raudanluja kokemus digimarkkinoinnista. Voit itse keskittyä ydinliiketoiminnan tekemiseen ja kehittämiseen. Ulkoistamalla digimarkkinointisi Momentum Helsingille varmistat, että asiat tehdään oikein ja oikealla tavalla.
Ensimmäinen konsultaatiokäyntimme on aina ilmainen. Emme tahdo tuhlata rahojasi turhaan ja kerromme heti ensi tapaamisessa, pystymmekö sinua auttamaan. Mikäli markkinointikonsultin palveluita kuitenkin kaivataan, laskemme sinulle kustannustehokkaan tarjouksen palveluistamme.
Momentum Helsingille voi ulkoistaa lähes mitä vaan digimarkkinointiin liittyen;
Useasti uusia potentiaalisia asiakkaita voi jopa saada erittäin nopeallakin aikataululla, varsinkin hakusanamainonnalla. Tämä tietysti riippuu myös tuotteesta / palvelusta ja tavasta millä näitä markkinoidaan.
Laajan kokemuksemme myötä, lähdemme ainoastaan mukaan projekteihin tarkan tutkimustyön jälkeen. Tähän mennessä yhdenkään asiakkaamme eurot eivät ole menneet hukkaan, vaan olemme saaneet niille vastinetta.
Meillä on paljon kokemusta digimarkkinoinnista ja varsinkin tuloksellisesta sellaisesta. Meillä on myös kokemusta monelta eri alalta, ja olemmekin markkinoineet monia erilaisia tuotteita sekä myös palveluita onnistuneesti.
Ensimmäinen konsultaatiokäyntimme on myös aina ilmainen. Konsultaatiossa saamme hyvän kuvan siitä, mitä ja minkälaista palvelua voisimme yrityksellenne tarjota.
Yritystukia voi saada esimerkiksi markkinointi- tai brändistrategian luomiseen, mutta ei juuri koskaan itse mainosten maksamiseen. Mainostusbudjettiin voidaan hankkia rahoitusta esim. yritystukia sisältävillä matalakorkoisilla lainoilla.
Rahoitussuunnittelija, perustaja
Rahoituskonsultaatio
Operatiivinen johtaja, perustaja
Rahoituskonsultaatio
Asiakaskokemusjohtaja Markkinointikonsultaatio
Varaa maksuton markkinointikonsultaatio.
Asiakaspalvelu:
+358 9 2316 1123
asiakaspalvelu@momentumhelsinki.fi