We believe in making thorough business plans for each of our clients prompting individual strategies
Organizing your advertisement strategies with a detailed brief after a thorough brainstorming
Planning and running digital campaigns for better outreach and investing in exclusive plans
Digimarkkinoinnin avulla potentiaaliset & nykyiset asiakkaat tavoitetaan nopeasti ja tehokkaasti.
Me Momentum Helsingillä teemme digimarkkinointia aina analyyttisella otteella kokoajan parantaen ja kehittäen.
Näin näemme nopeasti mihin toimenpiteisiin kannattaa panostaa enemmän ja mitä ei kannata jatkaa enään ollenkaan.
Digitaalista markkinointia on helppo kohdentaa juuri yritykselle oikeaan asiakassegmenttiin.
Eri alustat tarjoavat todella monipuoliset työkalut mainosten kohdentamiseen.
Tavoitat liiketoiminnallesi tärkeimmät ja oleellisemmat kohderyhmät.
Markkinoinnin mittaaminen on olennainen osa laadukkaasti toteutettua digimarkkinointia.
Momentum Helsingillä seuraamme tarkasti asetettujen tavoitteiden kehittymistä ja sekä, miten verkkopalvelua käytetään.
Kerätyn datan perusteella kehitetään verkkopalvelua ja ohjataan liiketoimintaa.
Googlen mainosmahdollisuuksista kenties tunnetuin on hakusanamainonta (SEM), jolla tavoitetaan ostoaikeissa olevat asiakkaat kustannustehokkaasti.
Suomessa tehdään joka päivä yli 30 miljoonaa Google- hakua. Tämä tarkoittaa erittäin suurta kysyntää erilaisilla palveluille ja tuotteille.
Mainostaja määrittelee hakusanat, joilla haluaa omien mainostensa näkyvän. Hakusanamainonnan osumatarkkuus on erinomainen, koska jokainen näitä hakusanoja hakeva ihminen on ostoaikeissa.
Hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan sivuston niin kutsuttua luonnollista eli orgaanista näkyvyyttä hakukoneissa. Näkyvyyttä tulisi tavoitella yrityksen kannalta keskeisillä hakusanoilla.
Hakukoneoptimointi yleensä jaetaan kahteen osaan, omilla sivuilla tapahtuvaan optimointiin sekä omien sivujen ulkopuolella tapahtuviin toimintoihin.
Verkkomainonta tarkoittaa eri digitaalisissa medioissa tapahtuvaa mainontaa. Siihen kuuluvat myös sosiaalisen median kanavat kuten mm. Instagram, Facebook ja LinkedIn.
Kaikista toimivimmat ratkaisut perustuvat verkkomainonnassakin huolelliseen suunnitteluun ja vetovoimaiseen luovaan ratkaisuun.
Eri mainontakanavia ja mainosmuotoja on valtavasti, joten tärkeintä on löytää omiin tarkoituksiin ja tavoitteisiin sopivimmat ratkaisut.
Verkkosivun vierailijoista vain osa toimii halutulla tavalla. Tätä määrää voidaan kuitenkin kasvattaa konversio-optimoinnilla. Sen tarkoituksena on siis nostaa verkkosivun konversioiden määrää ja tätä kautta parantaa tehokkuutta.
Verkkosivun tarkoituksen on saada käyttäjä tekemään joku tietty toimenpide = konversio. Tälle on kuitenkin erilaisia esteitä, joiden takia tavoite ei aina toteudu. Konversio-optimoinnin tarkoituksena onkin vähentää näitä esteitä ja saada asiakas tekemään tietty toimenpide / konvertoitumaan verkkosivulla.
Markkinoinnin mittaaminen eli analytiikka on olennainen osa laadukkaasti toteutettua digimarkkinointia.
Analytiikan avulla voi helposti seurata asetettujen tavoitteiden kehittymistä ja sekä, miten verkkopalvelua käytetään.
Kerätyn datan perusteella voidaan kehittää verkkopalvelua ja ohjata liiketoimintaa oikeaan suuntaan.
Yrityksen nettisivut ovat ns. yrityksen käyntikortti digimarkkinoinnissa. Jos nettisivut eivät ole kunnossa, harvoin asiakkaat saavat hyvää kuvaa yrityksestä ja haluavat ostaa tuotetta tai palvelua mitä nettisivuilla tarjotaan.
Graafisella suunnittelulla luodaan yrityksen nettisivuille yhtenäinen visuaalinen ilme, jonka ihmiset tunnistavat ja muistavat. Se herättää positiivista huomiota ja välittää mielikuvaa, jonka yritys haluaa itsestään antaa.
Ota meihin yhteyttä ja varaa aika ilmaiselle konsultointitapaamiselle.
Kartoitamme markkinointinne nykytilan sekä liiketoimintanne tarpeet.
Tämän pohjalta saatte räätälöidyn ehdotuksen markkinointinne kehittämisestä tai aloittamisesta.
Yhteistyö alkaa yhdellä tai useammalla ns. workshopilla, jossa luomme markkinointiinne suunnaan, asetamme tavoitteet ja asennamme eri analytiikka -työkalut.
Näiden pohjalta lähdemme hankkimaan teille uusia potentiaalisia asiakkaita.
Kun tarkoituksena on tehokkuuden parantaminen, täytyy verkkopalvelulla olla selkeät tavoitteet. Konversiohan tarkoittaa tavoitteen täyttymistä.
Optimoimme verkkopalveluanne sillä tavalla, että se tuottaa mahdollisimman monta konversiota suhteessa käytettyyn budjettiin.
Rapoirtoimme tuloksista joko viikko- tai kuukausitasolla.
Markkinoinnista saadun datan perusteella, kehitämme jatkuvasti tekemistä ja täten saamme uusia, parempia tuloksia aikaiseksi.
Rahoituspalvelumme on täysin riskitön.
Voit käyttää aikasi liiketoimintaasi sillä välin kun me valmistelemme rahoitusmateriaalit.
Komissiomme veloitetaan vain onnistuessamme rahoituksen hankinnassa, eikä aikaanne mene hakemustyöhön.
Rahoituspalvelussamme käydään läpi satoja eri yrityksiä vuosittain, joten yhteistyö kanssamme tuo käyttöösi tuoreimman tiedon rahoitusmarkkinoilta.
Olemme onnistuneesti hakeneet rahoitusta yli 15 eri rahoitusinstrumentin avulla sekä instrumenttien yhdistelmillä.
98% asiakkaistamme saa kasvurahoitusta Momentumin kautta.
Liikesalaisuudet ja yrityksen rahoitusasiat ovat yritykselle elintärkeitä ydinintressejä.
Rahoituspalvelussamme kaikki yhtiösi asiat pidetään huolellisesti salassa ulkopuolisilta.
Kaikki rahoitusmateriaalinne suojataan moderneilla tietoturvaratkaisuilla.
Yhden rahoitusinstrumentin hakemiseen voi mennä helposti jopa 160 tuntia työaikaa, mikäli eri rahoitusinstrumenteista ei ole kokemusta.
Itse laatiessa hakemusta riski hylätystä rahoituspäätöksestä kasvaa, joka saattaa vaikeuttaa saman rahoitusinstrumentin hakemista myöhemmin uudestaan.
Momentumin asiakkaista 98% saa myönteisen rahoituspäätöksen.
Lähestymme ensin liiketoimintasi tarpeita, strategisia virstanpylväitäsi ja vasta sitten katsomme millainen rahoituskokonaisuus palvelee yritystäsi parhaiten.
Rakennamme liiketoimintaasi parhaiten sopivan rahoituskokonaisuuden useista eri rahoitusinstrumenteista, jopa viisinkertaistaistaen kokonaisrahoituksesi määrän yhteistyömme alkamiseen verrattuna.
Pidämme sinut ajan tasalla koko rahoitusprosessin läpi. Tarjoamme yksilöllistä palvelua ja olemme helposti tavoitettavissa, myös rahoituksen onnistumisen jälkeen.
Merkittävä osa Momentumin asiakkaista haluaa jatkaa yhteistyötä kanssamme ensimmäisen onnistuneen rahoituksen jälkeen.
Jos et ole jostain syystä tyytyväinen palveluumme, hyvitämme asian sinulle.
Varaa maksuton markkinointikonsultaatio.
Asiakaspalvelu:
+358 9 2316 1123
asiakaspalvelu@momentumhelsinki.fi
Rahoitussuunnittelija, perustaja
Rahoituskonsultaatio
Operatiivinen johtaja, perustaja
Rahoituskonsultaatio
Asiakaskokemusjohtaja Markkinointikonsultaatio
Varaa maksuton markkinointikonsultaatio.
Asiakaspalvelu:
+358 9 2316 1123
asiakaspalvelu@momentumhelsinki.fi